čtvrtek 25. října 2007

Harry Potter a Oblouk smrti

Toto je fanouškovské pokračování, které navazuje na závěrečný díl Harryho Pottera, jehož autorkou je Lucy. Překlad mají na starost Jerrry, Óčko a IgMen. Za pomoc děkujeme rovněž Zuzaně Landlové a Olze Rybářové.


Harry Potter a Oblouk smrti

1. Kapitola - Nebelvír či Zmijozel ČESKY

2. Kapitola - Ředitelé ČESKY

3. Kapitola - Co bylo a co je ČESKY

4. Kapitola - Podej hlášení ČESKY

5. Kapitola - Narozeniny ČESKY

6. Kapitola - Teddy Lupin ČESKY

7. Kapitola - Poprvé po letech ČESKY

8. Kapitola - Nové družstvo ČESKY

9. Kapitola - Kamenný oblouk ČESKY

10. Kapitola - Vyšetřování ČESKY

11. Kapitola - Návštěva v Bradavicích ČESKY

12. Kapitola - Přípravy na cestu ČESKY

13. Kapitola - Oficiální stanovisko ČESKY

14. Kapitola - Kruval ČESKY

15. Kapitola - Ticho před bouřkou ČESKY

16. Kapitola - Konečně doma ČESKY

17. Kapitola - Překvapení ČESKY

18. Kapitola - Bitva a hádka ČESKY

19. Kapitola - Šťastné a Veselé ČESKY

20. Kapitola - Otec a syn ČESKY

21. Kapitola - Nečekaný host ČESKY

22. Kapitola - Je to tu! ČESKY

23. Kapitola - Slib ČESKY

24. Kapitola - Loučení ČESKY

25. Kapitola - Bystrozorové ČESKY

26. Kapitola - Nové začátky ČESKY

27. Kapitola - Jméno ČESKY

28. Kapitola - Co se děje? ČESKY

29. Kapitola - Strach a nejistota ČESKY

30. Kapitola - V poslední chvíli ČESKY

31. Kapitola - Samota ČESKY

32. Kapitola - Skutečnost ČESKY

33. Kapitola - Selhal jsem ČESKY

34. Kapitola - Priority ČESKY

35. Kapitola - Živý či mrtvý ČESKY

36. Kapitola - Dvojitý agent ČESKY

37. Kapitola - Tajemství ředitelny ČESKY

38. Kapitola - Smíření ČESKY

39. Kapitola - Trvám na tom! ČESKY

40. Kapitola - Rodina ČESKY

41. Kapitola - Plán ČESKY

42. Kapitola - Noční návštěva ČESKY

43. Kapitola - Varování ČESKY

44. Kapitola - Pomsta ČESKY

45. Kapitola - Výjimečný ČESKY

46. Kapitola - Sám sebou ČESKY

47. Kapitola - Brumbálova armáda ČESKY

48. Kapitola - Grimmauldovo náměstí 12 ČESKY

49. Kapitola - Je zpět! ČESKY

50. Kapitola - Jeden velmi dlouhý den ČESKY

51. Kapitola - Nečekaná změna ČESKY

52. Kapitola - Únos ČESKY

53. Kapitola - Experiment ČESKY

54. Kapitola - Plány ČESKY

55. Kapitola - Osudný večer ČESKY

56. Kapitola - Nový život? ČESKY

74 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

velmi sa mi to pacilo....mohlo by tam byt aj daco o darslejovcoch...(sorry za pravopis)

Anonymní řekl(a)...

nějak tady nemůžu najít epilog, mohli byste ho sem znovu uveřëjnit? moc by mě to potěšilo...díky =o)

Anonymní řekl(a)...

moc se mi to líbí!!! je skvělé, že se někdo snaží vymyslet pokračování příběhu a hlavně: jde to moooc pěkně!!!! jsem ráda, že se slovenština objevuje i tady. trochu mi chybí..... ještě jednou moc dík za hezké pokračování a pokud můžu nějak pomoci, ráda tak udělám

Anonymní řekl(a)...

sice iny styl ako rowling ale bravo len tak dalej :)

Derath řekl(a)...

Je to dos dobre a chci se zeptat kolik kapitol to ma??

Anonymní řekl(a)...

Fanouškovské pokračování se mi líbí,mám jen jeden malý dotaz: Když už si Harry vzal Ginny a mají spolu i děti, nemohl by jejím rodičům tykat? Nemusí jim nutně říkat mami, tati, ale co alespoň Molly a Arthure? Přišlo by mi to docela vhodné, když jim v minulosti tolikrát pomohl a je teď navíc jejich zeť...Molly mu přeci už dříve řekla, že ho má ráda jako vlastního.

Anonymní řekl(a)...

Celkom dobrý postreh, je pravda, že by im mohol tykať, ale na druhej strane, poznám veľa rodín, kde to takto funguje a nejak mi to divné nepripadá. Neviem, proste mi to takto išlo lepšie, než keby som tam akoby nasilu dávala niečo iné...

Anonymní řekl(a)...

Chtělo by po dát do čj
hodne lidi uz jim nerozumi.
a ja taky moc ne

Anonymní řekl(a)...

bože, nechápu, jak někteří češi nemůžou porozumět slovákům!!! vždyť je to tak podobna řeč....to snad nejni možný.....děkuji autorce za skvělou povídku a ještě víc děkuju za české jména:-D slovenské překlady jmen jsou taky pěkné, ale přece jen mám radši české:)díky...povídka je skvělá

Redpoint1 řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Opravdu dobrý nápad pokračovat. Moc se mi to líbí. Je pravda, že to není úplně styl JKR a je tam pár více i méně závažných chyb ale to je jedno. Nepředpokládám, že by JKR chtěla pokračovat. Jinak jak tu někdo říkal něco o tom, že nerozumí slovenštině, tak to mohlo napsat jen pětileté děcko. Slovenština a Čeština jsou sobě velmi blízké a v zásadě jsou si navzájem tak podobné jako nářečí. Já nezažil Československo(mno vlastně jo, ale to mi byly dva roky) a stejně slonenštině rozumím na 80% Samozřejmě se najdou slova, která neznám, ale většinou se to dá vyvodit z kontextu.

Anonymní řekl(a)...

Toto "Fanouškovské pokračování" se mi líbí, nějak mi ale chybí v záhlaví název celé povídky a autor. Komentář typu "jedna Slovenak" považuji za nedůstojný a nevhodný. Nápad sem něco takového dát je ale super... Jikita

Anonymní řekl(a)...

Skládám obrovskou poklonu autorce pokračování HP a samozřejmě taky celému Fénix týmu ;) Ste všeci SUPER!!!!!!!! DÍÍÍÍÍÍÍÍÍKYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!
Matik

Anonymní řekl(a)...

Taky mi přijde divné oslovení "jedna Slovenka". Když už tak se jmenuje Lucy a celý tento příběh se jmenuje Harry Potter a Oblúk smrti. Jinak trochu mazec, když autorčino jméno není uvedené, ale od překladatele je, že?

Anonymní řekl(a)...

Překládat tento příběh bez dovolení autorky je trochu trapné, ne?

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, moc se mi toto vaše pokračování líbí, i když se v některých věcech rozchází s obsahem původních knih.
Chtěl bych vás ale poprosit o zveřejnění 55 kapitoly, protože jsem ji nikde nenašel a v obsahu jste skončili u kapitoly 51.
Díky moc

Anonymní řekl(a)...

prosim vas nevite nekdo kolik to ma kapitol?dik:)je to skvele,ze se tomu nekdo venuje

Anonymní řekl(a)...

Prosím změn si oslovení "jedna Slovenka" na Lucy. Jak píše Jikita je to nedůstojné a nevhodné. Hlaně, že je uvedené jméno překladatele do češtiny.

Anonymní řekl(a)...

nechcete přidat další kapitolky chodím to kontrolovat pravidelně několikrát za den a nemůžu se dočkat jak to bude pokračovat. =)

Anonymní řekl(a)...

Je to skvělé a autorka má neuvěřitelnou fantazii...takové události by mě v životě nenapadly...Ale prosím,poraďte mi kde si mám přečíst zbytek,protože v tom nejnapínavějším je to ukončený...

Anonymní řekl(a)...

Mne sa to hrozne pacilo!!! Lenze mi vypisuje chybu a nejde zobrazit 52.kapitola Unos. Nevie niekto preco? Neda sa to opravit?

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi to líbí. Jen tak dál. Velký dík autorce pokračování.

Anonymní řekl(a)...

je to opravdu super...díky autorce:)kolik to bude mít kapitol???

Anonymní řekl(a)...

ty vole lidi me je 13 a precet sem to za dva dny a pro ty co nerozumi slovensky ať si prectou slovensky pár kapitol a hnet tomu rozumet budou pro boha

Anonymní řekl(a)...

Takhle to přece nemuže skončit !!!!!!!! Copak se giny netrapila už dost!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi líbí.Rychle překládejte ja už to chci mít přečtený.

Anonymní řekl(a)...

Obdivuju lidi s takovouto fantazií. Já osobně sem velkej fanda všech Harryho 7 dílu a toto mě velice potěšilo. Baví mě číst jeho příběh dále a dále až do konce života. Ale chtěl bych někoho poprosit o přeložení všech kapitol do CZ. Slovenština je pěkná, ale jaksi mi nejde. Ale rád bych si to dočetl až dokonce, protože to má budoucnost. Já Zechnas alias Predator smekam před touto spisovatelkou, která pokračuje v Harryho story!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

A prosil bych odpoVěď jestli se bude nadále překládat, abych třeba náhodou nečekal zbytečně díkec

Anonymní řekl(a)...

To už jste všichni tak neznalý slovenštiny? Já jsem naopak proti překladu, rád bych si slovenštinu zopakoval a bohužel nemám čas na to, abych si zbylé díly rychle přečet.

Anonymní řekl(a)...

ja jsem urcite pro preklad z te zabozroutiny se mi plete jazyk a prybeh je pak otupely bez slovnich obratu a hricek cteni si pak vubec neuziju takze muzu jen cekat na preklad :)

Anonymní řekl(a)...

GORKI: mám stejnej názor, nechápu, jak nemůžou rozumět slovenštině! Dyť i já slovensky rozumím, a to neikdo v rodině není slovák, nikdo ve třídě není slovák... a československo jsme zažil jen dva roky(1991 a 1992) protože jsem se narodil v lednu 91. a přesto slovensky rozumím docela obstojně a podstatně jsem se v ní zlepšil při čtení lucyiny povídky(HP a Oblúk smrti)

Anonymní řekl(a)...

je skvělé,že v tom někdo pokračuje

Anonymní řekl(a)...

Lucy Ďakujem, naozak s veľkým Ď. HP7 bola skvelá, ale stále som mala pocit, že niečo ostalo nekončené. Síce, žili šťastne až do smrti, ale chýbalo mi ocenenie Snapa a urovnanie vzťahu HP a Draca. V Oblúku si v tom presne pokračovala presne tak, ako som si to predstavovala. Pre mňa je toto HP 8.
Ešte raz díky za skvelú prácu.

Anonymní řekl(a)...

Askerixont: S těmi lety za Československa nejsem o moc lépe (přesně o 2 víc). V rodině ani ve škole slováka nemám, ale občas se podívám na Slovensko a v travianu mám pár slovenských kamarádů.
Naštěstí přes prázdniny jsem si našel čas na čtení, takže už se nemůžu dočkat dalších dílů. (snad budou)

Anonymní řekl(a)...

PROSIM VAS ESI SI TO NEKDO CTETE ZVEREJNETE KAPITOLU 23 V KAMENNEM OBLOUKU ...nemuzu ji jen tak preskocit a chcu si to precits

Anonymní řekl(a)...

prosim moc,moc aby jste co nejdriv prelozili dalsi z kapitola oblouk smrti

Anonymní řekl(a)...

Je to good! Oceňuji dobrou fantazii i když jsou tam občas chyby které se rochází s předešlými díly Harryho Pottera.Je to super napad. Ne že by mi nějak vadilo že je to ve slovenštině ale musim přiznat že čeština mi je bliši.Ale mě to newadí vetšinu slov přečnu bez problemu.Jednou jsme dokonce četla kapitolu ve slovenštině a to že ji čtu ve sloveštině jsme si uvědomila až v polovině..:-) Pak taky oceňuji že ten přiběch není nijak přehnaný.Četla jsme totiž i jine fanoškovské pokračování ale dílu Harry Potter a Ohnivý pohar a byly tam pěkné blbosti....je to prostě good!:-) Kliste

Anonymní řekl(a)...

prosim vas nemohli byste to cele prelozit do cestiny

Anonymní řekl(a)...

Supr pokračování!!! Vážně skvělý příběh... Odhalení profesorky McGonagallové mi sice přišlo lehce přitažené za vlasy ale návrat Siriuse Blacka je geniální... Už se těším na další pokračování... :)

Anonymní řekl(a)...

Je to skvělé. Perfektní práce. Doufám Lucy že budeš pokračovat. Díky

Anonymní řekl(a)...

ahoj velmi se mi to libilo akorat ten konec se mi zdal prehnany a bylo mi to lito ale kdyz sem zacal cist pokracovani tak sem zjistil ze je dobre ze autorkato takto napsala velmi se mi to takto libi je to napsany velmi pekne moc dekuji za hezke pokracovani

Anonymní řekl(a)...

ja som nemala cas navstivit tuto stranku niekolko mesiacov a vidim ze mam velke medzery vo svojej "HP kniznici". mohla by som poprosit niekoho o prvych 30 dielov v slovencine? pripadne kde by som to mohla na nete najst? moj email: eva.krausova@zmail.sk VDAKA

Anonymní řekl(a)...

Adresa slovenské verze je:
http://www.potter.sk

Anonymní řekl(a)...

je to opravdu nádherný příběh, ten, kdo ho vymyslel je fakt dobrý, klobouk dolů! krásně to do sebe zapadá a je to napínavé. Kdybych nevěděla kdo to psal, tak bych si myslela že to psala J.K.Rowling, že si jen tak psala pokračování. Jen tak dál...!!!

Anonymní řekl(a)...

Je to super.Chci se zeptat, kdy budou převedený další kapitoly do češtiny???????

Anonymní řekl(a)...

No, je to krásný, ale vážně nešlo by zařídit aby to bylo v češtině. V tý slovenštině se to nedá číst... Moc vás prosím, přeložte to, uděláte mi mega radost, určitě nejen mě:)!
Taky jsem četla na jedné stránce o HP, že se JKR pustí do jakého koli pokračování, přepsání atd. Tak jestli je to aspoň z části pravda?
Prosím o odpověď a předem děkuji. Myslím si, že by bylo na čase sem napsat, jak to bude s tím překladem jestli se toho vůbec dočkáme. Tak ještě jednou dík!!

Anonymní řekl(a)...

Situace se má tak, že přeložené je skoro vše, ale Jerrry je na správu WEBu sám a kvůli škole na něj nemá čas, takže budute muset ještě chvíli trpět SK-verzi :-)

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, jste vážně super:) Jenom sem se chtěla zeptat, jestli by mi někdo nemohl poskytnout e-mail na autorku:) mooc byste mi udělali radost:) potřebuju se ji totiž na něco zeptat:) za jakýkoliv kontakt budu ráda:) Jinak je tenhle příběh skvělej:) sice ho nemám přečtenej celej(jenom dokud je to přeložený) ale je to vážně best:)a hlavně autorka, že vibec něco takovýho vymyslela:)

Anonymní řekl(a)...

je to fakt super. Ta slovenština není zas tak špatná, ale pak si to čtení vůbec neužiju. hrozně to louskám...

Anonymní řekl(a)...

Zdravím, je to skvělé pokračovaní, ale nebylo by špatné pokračovat v překladu do češtiny. :) Se slovenštinou mám docela problémy :(

Anonymní řekl(a)...

byl to super příběh, skvělej nápad s těma obloukama, mezisvětem, Siriusem a vůbec.;-) Ale něco mi moc nesedí.. McGonagallová nemůže být Harryho babička. Samozřejmě to nevylučuju úplně, ale prostě to nesedí. A i kdyby, tak Harry zrovna moc překvapenej nebyl. A taky myslím, že tři děti stačí a že už by Ginny nemusela být těhotná. A nakonec mi přijde fakt divný, že by Ron prodával v obchodě. Po tom všem co dokázal s Harrym a otevřel by si obchod? Nn myslím, že by měl být taky bystrozor.
Jinak to, že jsou mrtví, ale vlastně pořád "žijí" spolu v tom posmrtným životě, je sice super, ale vemte si, že Harryho rodiče umřeli tak mladí a až Harry v nějakejch 70 letech umře, tak tam s nima všema bude jako takovej stařeček jo? A nejen on, to byl jen příklad.;-)
Ale je to fakt dobrej nápad, a i když se to klasickýmu Harrymu zas tak moc nepodobalo, byla jsem do toho taky hrozně zažraná a přemýšlela, jak to asi bude.=o) A obdivuju hlavně to, že s tím autorka po pár kapitolách nesekla.

Anonymní řekl(a)...

je to fakticky supééér.I ta slovenština je celkem lehká.Jen tak dál, ať je těch dílů ještě nejmíň sedm

Anonymní řekl(a)...

přeložte do češtiny i ostatní kapitoly

Anonymní řekl(a)...

prosim o češtinu ke všem kapitolám těchto pokračování. vím že SPOUSTA z vás rozumí všemu slovensky ale přece jenom je z toho lepší zážitek v češtině. děkuji

Anonymní řekl(a)...

jj je to mazec ale jen my tam vadilo par veci ze zacatku sem si mylslel ze se vypraveni bude soustredit na Harryho syny ale byl sem dost zklaman kdyz byly vetsinou zamereny na Harryho . Skoda ale presto to bylo dost dobre napsany mylsim ze ani Rowlingova by to lip nesvedla

Anonymní řekl(a)...

je to hrubé..skoro lepší než originál HP..tesim se na další překlad kapitol

Anonymní řekl(a)...

je to hrubý..skoro lepší než originál HP...

Jeremias řekl(a)...

Můj názor na toto dílo je: SSSSSSSŮŮŮŮŮŮŮŮŮŮPPPPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!. Dokonce bych řek že je to lipší jak od rowlingové. Hloboká ůklona.

Anonymní řekl(a)...

Vážím si toho, že někdo chce pokračovat a toto mě zaujalo.
Nicméně i přesto se nemohu ubránit dojmu, že to není úplně to pravé ořechové. :|
Tím nemyslím, že by to muselo být stylisticky stejné jako od JKR, ale je škoda, že v některých bodech se rozchází s tím, co bylo v jejich knihách.
Smyslem ředitelských portrétů začínaje a otázkami tohoto a onoho světa konče. ;)

Anonymní řekl(a)...

je to supeeer.. škoda že tohle nikdy nezfilmují.. klaním se autorce

Anonymní řekl(a)...

Mno je to super len ten konec by si vyzadoval nieco kde by bol spomenuty harry. Ci zije alebo tak dako ze ho nasli. To by bolo supeeeeer

Anonymní řekl(a)...

No, moc se mi to nelíbí...možná kdyby to byl nový příběh, beze jména harry potter, ale takhle, Je to strašně idilycké, některé dialogy vůbec neodpovídají.

Zebra řekl(a)...

Nechcou se mi číst předchozí příspěvky, tak se možná budu opakovat.
Některé části jsou příliš idilické a zdlouhavé. Konec je moc krátkej. S obloukama a mezisvětama je to skvělej nápad, aji ty mentální souboje a tak všelijak.
Je tam pár takových blbostí, jako třeba George. Ten by určitě pracoval v obchodě a ne ve škole. Nějak tam nebylo, jaký zaměstnání má Ginny. No prostě pár takových detailů.
Pak samozřejmě spousta překlepů a neustálých pravopisných chyb (Lilly se píše LILY).
Jak už spousta lidí psala, Snape by si takhle nevylíval srdce.
Všechny knížky HP4 jsou psány (až na pár kapitol) z pohledu Harryho a ostatní mu jen vypráví, co se dělo. Není tam kudy chodil Snape, co dělala Ginny a ředitelka. Prostě jen to, co dělal Harry a ostatní mu jen říkali kde byli a co se stalo. Chtělo by to víc se držet obecné formy originálu. Samozřejmě i konkrétních věcí (Silencio umlčuje dotyčného tvora, při použití Ševelissima ostatní neslyší o čem se mluví - je to tam spletený).

No a hlavně mi chybí úplnej konec? Nevadí mi, že by Harry zemřel. Ale prostě mě zajímá co se s ním stalo? Co se stalo se Zmijozelem a ostatníma?

No tak konec slohovky, je to super!!!

Anonymní řekl(a)...

zabývám se Harry Potterem, mám nasbíráno už něco málo přez 100 kouzel. napsal jsem životopisy Albuse Percivala Wulkarica Briana Brumbála a Toma Rojvola Raddla. zakládám si na stránce kouzla-a-magie.blog.cz školu v bradavicích. Vykládám obrovskou poklonu a úctu člověku který napsal a píše nového Harryho Pottera. Doufám že bude spoustu dalších příběhů.

Anonymní řekl(a)...

Je škoda, že tady neni nikde ke stažení celej HP a Oblouk Smrti, pokud je, a nepřišel jsem na ní, hoďte sem prosim link, nebo mi jí prosim pošlete na: kuba.smidl@seznam.cz

- jo a byl bych rád kdyby někdo časem, i když knížka ještě neni na webu třeba taky hodil link, na nějakou tu fanouškovskou knížku celou, ušetřili byste mi tím hrooooooozně moc času!

díky!

Anonymní řekl(a)...

Cus neslo by ty dily (oblouk smrti) dat ke stazeni v pdf? Byl bych moct rad. ;) muj kontakt: patisimo@seznam.cz thx

Anonymní řekl(a)...

No myslim že to není špatné, ale chybí tam hodně věcí a některé tam přebývájí.. většinou musím souhlasit s předešlýma přízpěvkama, začátek o ničem a konec urychleny. Navíc ten začátek vypadal že bude o synech a přešlo to na Harryho, myslím, že ten začátek tam nemá, co dělat.. to je jiný příběh jiná kniha v podstatě..
Ale jinak smekám klobou fakt dobry, autorka si možeklepat na rameno:o)

Anonymní řekl(a)...

je to supr ale mohli by ste mi napsat který je v poradí další díl ???? prosím ja to chci číst potupne !!! abych pochopila dej tak mi prosím porad´te !!! :-) vopŘed dekuji TEREZA

Anonymní řekl(a)...

Nemáte to někdo celé v uložené v jednom souboru? kdyžtak mi to pošlete na vajcoj@seznam.cz díky!

Anonymní řekl(a)...

fakt dobrý pokračování si nenechám ujít

Anonymní řekl(a)...

fakt dobrý

Anonymní řekl(a)...

na netu je to i v celé v pdf a v češtině: http://e-kniha.webovastranka.cz

Anonymní řekl(a)...

pro Autorku (to velke A je zaslouženě) mám jediný komentář: ještě ještě ještě!!
Je to skvělý a mockrát díky

Anonymní řekl(a)...

Moc se mi to libilo a jsem v ocekavani jake bude pokracovani. Timto velice dekuji Lucy.