úterý 22. dubna 2008

Albus Severus Potter a Stíny minulosti

Toto je čtvrtý díl fanouškovského pokračování, které navazuje na Záhadu Zapovězeného lesa, jehož autorkou je rovněž Lucy.


Albus Sever Potter a Stíny minulosti

1. Kapitola - Život naruby ČESKY

2. Kapitola - Starý přítel ČESKY

3. Kapitola - Nabídka ČESKY

4. Kapitola - Přiznání ČESKY

5. Kapitola - Na první pohled ČESKY

6. Kapitola - V tichosti ČESKY

7. Kapitola - Co mám dělat? ČESKY

8. Kapitola - Bez dechu ČESKY

9. Kapitola - Je naděje? ČESKY

10. Kapitola - Volba ČESKY

11. Kapitola - Přípravy ČESKY

12. Kapitola - Přeměna ČESKY

13. Kapitola - Doušek krve ČESKY

14. Kapitola - Na co myslíš? ČESKY

15. Kapitola - Pod kontrolou? ČESKY

16. Kapitola - Ty a já ČESKY

17. Kapitola - Říct pravdu? ČESKY

18. Kapitola - Omyl ČESKY

19. Kapitola - Poslední přísada ČESKY

20. Kapitola - Žádost o pomoc ČESKY

21. Kapitola - Dohoda ČESKY

22. Kapitola - Co je pravda? ČESKY

23. Kapitola - Čelit realitě ČESKY

24. Kapitola - Žlutý adulár ČESKY

25. Kapitola - Samova oběť ČESKY

26. Kapitola - Vánoční dárek ČESKY

27. Kapitola - Stíny minulosti ČESKY

29 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Parada Lucy, jen tak dal.

Anonymní řekl(a)...

Je to super! četla jsem všechny předešlé díly a tenhle vypadá stejně zajímavě, jako ty předešlé...díky Lucy!

Anonymní řekl(a)...

Příběh je velice dobrý! Ale už to skoro nic nemá společného s tím báječným kouzelným světem, co známe! Jedná se s píše o romantický příběh obyčejného světa!

Anonymní řekl(a)...

Ahojky, to pokračování je moc pěkné:-) ale nejde mi otevřít teďka ta šestá kapitola....

Anonymní řekl(a)...

ahoj vsechny díly jsem četla a jsou úplně užasné. Teď vždycky čekám na nové kapitoly a nemůžu se jich dočkat :)akorat mi ted nejak nejde otevrit ta sesta kapitola u albus a...

Anonymní řekl(a)...

Opravdu super! Díky za všechny ty příběhy! Ale nejde mi otevřít sedmá kapitola...:-(

Anonymní řekl(a)...

mě ta 6. kapitola nešla otevřít jinak je to super

Anonymní řekl(a)...

nešla mi otevřít 6. kapitola , ale jinak je to super

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, nejde mi otevřít 6. kapitola.

Anonymní řekl(a)...

ahoj, nejde mi otevířt 6. kapitola, co s tím?

Anonymní řekl(a)...

Posledni kapitola V Tíchosti se mi nechce vubec zobrazit,nevite nekdo proc:(

Unknown řekl(a)...

No, ja to asi číst nebudu podle komentářů, páč já na romantiku moc nejsem. Ale chtěl bych vytknout, že rowlingová zas tak velká romantička není a nemusí být všechny postavy uplně bez chybiček. Nevšim sem si, že by james nebo albus ad. měli problemy s pubertou jako harry např. v 5! Fakt první tři ještě šli, ale teď to nejspíš bude romantický. A navíc mtam nebude Harry, a ja furt nesouhlasim s tím, jak Harry "Zemřel" to prostě nešlo už kvuli bezové hůlce a Harry by před Ginny nikdy neskočil, leda by neměl v ruce hůlku! je přece kouzelník ne?mohl by kletbu ze směru vyrazit! Ja to fakt čist nebudu, nejspis to nemá moc do činění s původním Harrym.

Anonymní řekl(a)...

Super úplně užasný pokračujte dál je to fantastický. Lucy si opravdu šikovná!! Já jsem taky dřív chtěla takhle psát, ale nevidrželo mi to ty jseš úplně úžasná!!:)

Anonymní řekl(a)...

pro jana:mno boože,je to fantasy,stejně jako celej opravdovej příběh HP,každý HP sleduje jinak,Lucy má bujnou fantazii,tak proč toho nevyužít?a psát dalších několik příběhů jen s harrym by byla fakt nuda,tohle mi prostě připadá jako skvělý nápad,psát o životě jeho syna,stejně je taky dobrej deník ginny weasleyové...

je to vážně úžasný,Lucy,jen tak dááál!!

Anonymní řekl(a)...

to jan: už v hp 4 se psalo, že se smrtící kletba odrazit nedá

Unknown řekl(a)...

jo, jenže to ještě nevěděli o bezový hůlce, játaky však nemluvil o odražení, nýbrž o vyražení ze směru. já bych to taky bral, číst o životě eho syna, ale ten kouzelnickej svět a Harry by tam měly být, taky bych bral trochu víc dobrodružství, napjatý chvilky, ad. ne romantickej slaďák!

Anonymní řekl(a)...

Je to super. Jen tak dál. Jo a co takhle další kapitolky??????????????

Anonymní řekl(a)...

Je to super Lucy jen tak dál mě se to strašně líbí

Anonymní řekl(a)...

no jo, jenže Harry u sebe nenosil bezovou hůlku

Nenenenene řekl(a)...

NEMŮŽU OD PŘÍBĚHU ANIODTRHNOUT OČI, JAK JSOU SKVĚLÝ.MOC DOBŘE SE ČTOU:-D

Anonymní řekl(a)...

a co česky bude to také nemohu se dočkat

Anonymní řekl(a)...

JE to víc neš super!!!!!!!! a dlouho čekám na nové kapitolky. Kdy budou????????

Anonymní řekl(a)...

chtělo by to další kapitolky.. je to fakt mazec.. :o) Ani slovenština mi nevadi..:o)

Anonymní řekl(a)...

No tak Lucy chtělo by to další kapitolky! Prosím

Linduš řekl(a)...

Ahojky....prosím, chci se zeptat Lucy.....Veme se teda Albus s Sophiou???Mohla bys o tom také napsat....Díky

Unknown řekl(a)...

No, neřekl bych...někdo tady asi nečetl první tři díly a myslí si, že lucy nechala harryho vrátit hůlku zpět. Kdyby jsi si pořádně podívala tak by jsi zjistila, že to nevrátil, a takže to je možné, ale já to stejně číst nebudu mám vlastbní starostui o svoje weby a nemám čas, doíčtu deník, budu číst jamese pottera a tamta krávovina z anglie a cassiu to jediný mě zajímá, protože to má s tím světem harryho pottera společné, ne jen jeho dítě, a skoro nic z toho starýho světa rowlingový, už i můj kamarád to přestal číst, že prý to je moc velkej slaďák..
(to anonymní která napsala, že harry hůlku neměl!!!

Anonymní řekl(a)...

to jan: co s tím pořád máš? já myslím že každý se na to dívá každý jinak a navíc ASP není moc velký slaďák
kdybys četl některé jednorázoky tak bys rekl že to je akce jak sviňa
a přitom Cass je taky dost romantická, myslím si že i víc než oblúk smrti a stratené odpovede (ty nebyly nic moc) a už vůbec ne záhada zakázaného lesa !!!!

Unknown řekl(a)...

šak já jsem ji ještě nečet, ale vypadá to, že tady je to kecání dost blbý, rád si s tebou o tom pohovořím ale někde jinde, tady je to moc zdlouhavý, běž na http://aazz.webnode.cz a do shoutboxu, tam můžem kecat o alelujá....
jo a teď už budu číst jen toho jamese....

Anonymní řekl(a)...

Chtěl bych se zeptat jestli by někdo nemohl poslat odkaz na Albuse Severuse Pottera díly 1-3 díky moc...