pátek 10. srpna 2007

Napsali o nás ... - novinky.cz

Ještě ve středu se čeští fanoušci Harryho Pottera mohli na internetu začíst do neoficiálního překladu knihy Harry Potter And The Deathly Hallows. Ve čtvrtek už není k dispozici, protože proti nadšencům zakročili právníci spisovatelky J. K. Rowlingové. 9.8. 2007 15:06

"Jménem právních zástupců JKR nám bylo sděleno, že už si dále nepřejí, aby byl publikován náš překlad. Nedá se s tím bohužel vůběc nic dělat," píše se na stránkách http://hp7-deathlyhallows.blogspot.com/.

Zároveň stránky informují, že se připravuje nový web o Harrym Potterovi, ale tam nebude umístěn samotný překlad ani odkazy na jeho stažení. Oficiální český překlad nového Pottera se má objevit v knihkupectvích až po Vánocích.

Nakladatelství Albatros, které Rowlingovou v Česku vydává, proti podobným překladům nebojuje. "Trváme pouze na tom, aby ten překlad nebyl komerční, aby se tam nikde neobjevily komerční aspekty," řekla ČTK šéfredaktorka Albatrosu Šárka Krejčová.

47 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

J.K.Rowlingovou nechapu....nejdriv neoficialni preklady podporuje a ted ne....nechapu to....jen bych vam chtel rict ze jsem vam fandil...a doufam ze J.K.R. vzpamatuje...a vy sem budete moci dat ten preklad zpet....precet jsem 21 kapitol....a ted nemam co delat

Anonymní řekl(a)...

Tooooolik jsem vám i nám všem čtenářům fandila!! Skončila jsem u kapitoly 23, a teď nemám v práci co dělat :-)) Je to smutné :-( Mějte se všichni a pevné nervy! Ktk.

Anonymní řekl(a)...

překlad jsem sice nečet u váš,ale hp7cz to taky stahl...takže tež nemam co dělat a překladam si to sam:)nic snad se to v sobotu ujasni že to byl jen pokus zviditelnit(v podání pana Kališe)...

Anonymní řekl(a)...

TAk to je jako mazec rowlingova u me hooodne klesla opet opakuji prispevki ale moc sem vam fandil jinak pokud chcete preklad vsech 36 kapitol tak sem ho hodil na web je to jen odkaz takze to nikdo nemuze smazat ani proti tomu nic namitat tady to je : http://rapidshare.com/files/47965945/Harry_Potter_a_Relikvie_smrti.doc.html jak to smazou upnu to znova zdravin fenix tym a taky secky fanousky

Anonymní řekl(a)...

Nechápu jednání spisovatelky,která nejdřív povolí neoficiální amatérský překlad a pak jej chce zrušit.Podle mého názoru je to zcela nefér vůči těmto překladatelům,kteří u překládání strávili mnoho volného času...jediné co na to můžu říct,že obdivuju a chtěl bych poděkovat celému Fénix týmu za svou snahu a odolnost... Možná jste JKR vyděsili,protože jako amatéři jste překládali neskutečně profesionálně.Jen tak dál...

Anonymní řekl(a)...

No konečně pani spisovatelka ukazala, že to nedělá pro lidi, jak se strašně moc kasala, ale pouze pro prachy. Me momentalne to natolik popudilo, že neb jsem si chtel precist a posleze koupit original tak na original jim z vysoka kašlu. Nebudu podporovat ženskou, ktera se kasá tím že to píše pro děti a baví jí a pak změní názor. """ Sectumsepra """ na ně!!!!

Garfieldek27 řekl(a)...

Prosim prosim mohl by mi nějaký hodný človíček poslat překlad na mail????Garfieldek27@seznam.czMoc moc dikes

Anonymní řekl(a)...

Jak to mám stáhnout z toho odkazu?
Nedočkavec Pavel :-)

Anonymní řekl(a)...

Zdravím všechny z Fénixova týmu. Ještě jednou bych vám za ten překlad chtěla moc a moc poděkovat a doufám, že se celá věc co nejdříve vyřeší. Já sem si naštěstí ještě minulý týden celou knížkou stáhla do počítače, takže manýry nějaký britský autorky, kvůli který bych na českou verzi musela čekat ještě pomalu půl roku, mě jsou úplně volný. Moc a moc vám fandím!!! Pokračujte v dobrý práci a nenechte se zastrašit!!! Jste úžesní!!!

Anonymní řekl(a)...

já sem to naštěstí stihl přečíst včas, ale co můj mladší bráška, tolik se na to těšil. Teď to vypadá že bude muset počkat až výjde oficiální překlad

Anonymní řekl(a)...

no neviem neviem... cake asi zavonali libre

Anonymní řekl(a)...

Kdo neumi s rapidem, tak tady je to na edisku:
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/66393/harry-potter-a-relikvie-smrti-cz.doc_2.11MB.html

Anonymní řekl(a)...

ach jo...já J.K.Rowlingové nerozumim...nejdřív jí ty překlady nevaděj a teď vyvádí...já jsem rád,že jste to přeložili..chci vám poděkovat za všechny čečeské(ale také slovenské) fanoušky Harryho Pottera...naštěstí sem to už stačil přečíst a nedkážu si představit,co bych dělal kdybych to nestihl a překlad už byste nemohli vrátit....takže vám budu přát hodně štestí,když nic jinýho dělat nemůžu...

Anonymní řekl(a)...

Já jsem měl to štěstí, že jsem takřka četl, hnedka jak byly kapitoly přeložené, takže jsem měl to štěstí dočíst to všechno....

Anonymní řekl(a)...

je to piča

Anonymní řekl(a)...

Je to proste komercna krava ktorej prachy stupli do hlavy preto podla mna aj nechala harryho nazive aby mohla potom urobit dalsie casti a zhrabnut dalsie prachy

Anonymní řekl(a)...

moze mi niekto poslat preklad vsetkych kapitol na mail??? prosim...nestihla som precitat lebo som nebola doma...yourmiracle1@azet.sk....vopred dakujem :-)

Anonymní řekl(a)...

Videt ze se spis stara o svu penezenku nes o sve fanousky..

krecek řekl(a)...

Nechapu proc brani ona uz penize dostala od nakladatelstvi.

krecek řekl(a)...

Nechapu proc prekladu brani, kdyz uz penize od nakladatelstvi dostala.

Anonymní řekl(a)...

Mně už chyběl jenom epilog =(

Anonymní řekl(a)...

ahoj, ste fakt skveli, uplne nejlepsi, moc diky ze ste to tu prekladali, ja sem to bohu dik precist stihla... akorat nechapu proc to panu Medkovi vyjde az v lednu..

Anonymní řekl(a)...

Prosím, kopíroval jste si to někdo do počítače? Jestli jo, tak mi to prosím pošlete na mail aranel1@seznam.cz
Budu vám moc vděčná....

Anonymní řekl(a)...

Nás to taky dost štve, četli jsme celá rodina než jsme odjeli na dovolenou, těšili jsme se na pokračovaní a doma nás čekalo takovéhle překvapení. Nemyslím si, že v tom zákazu má prsty Rowlingova osobně, ale domnívám se, že je to záležitost knižní mašinérie a jejich právníků.

Anonymní řekl(a)...

je to pekne skareda zmrdka. na ucte ma miliardy, ktore budu stacit aj jej praprapraprapra vnucatam a robi akoby tych par milionov na tom uz zavazilo a este ktomu pochybujem ze si niekto nekupi posledny diel ked ma vsetky ostatne a ten kto nema ostatne si predsa nebude kupovat posledny :) je to vazne piča

Anonymní řekl(a)...

Váš překlad jsem přečetla už asi tak před týdnem a pořád na to nemůžu přestat myslet, jak to skončilo a tak. . . Ten epilog mě dost vzal.Tak jsem se mrkla sem na stránky a to si snad dělá srandu, že to zakáže!!! No nic tak třeba se to ještě nějak vyřeší

Anonymní řekl(a)...

Moc diky za odkaz...

Anonymní řekl(a)...

Osobně si myslím, že právníci chtějí být zase papežtější než papež. Jinak mooooc díky za překlad. Pokud je ale za tím J.K.R. osobně, tak u mě hodně ztratila kredit a chtělo by to mediálně rozmáznout, že není zas tak "hodná" jak se staví. R.

Anonymní řekl(a)...

Zdravím.. Prosím všechny co mají HP 7, tak aby byli tak hodni a dali vedet na icq 241-122-890 ..
Dik Charvi

Anonymní řekl(a)...

Nazdárek, taky mě to docela překvapilo, že to zakázali, ale podle mě to není akt přímo od J.K.R, ale jenom zastrašování od Albatrosu. Já sem si to díky bohu nezačla číst, neboď jsem se držela toho že si počkám na knížečku a to se mi vyplatilo. Jinak Fénixovu týmu smekám

Anonymní řekl(a)...

kurňa bylo to dobré a sere mě že ste to museli dat pryč...přečetl sem 5 kapitol pak sem odjel na dovolenou a těšil sem se až dojedu a budu pokračovat a teď toto...no nic..ale dobrá práce!!!

Tichošlápek řekl(a)...

Zdravim Fénixův tým je mi líto že vám zakázali dal publikovat neoficiální preklad Harryho Pottera. Podle mě si J.K Rowlingová nemyslela ze budete mit takový úspěch. To bude nejspis důvod tak rychleho obratu.

Anonymní řekl(a)...

Tak me napada ... zkousel nekdo z vas kdyz tak spackujete tady v diskuzi tem lidickam z FT ( Fenix Team ) pomoci treba tim, ze by jste napsali primo JKR ? Anglictina je dneska rozsirena dost takze myslim ze vetsina z vas by byla schopna neco sesmolit a alespon se ji zeptat na jeji duvody etc ... mozna sem trochu OT ale nedalo mi to

Anonymní řekl(a)...

Ona se zblaznila ne?to nemuže človek ani jeji knizku přeložit?agrrr....nechápu proč zmenila nazor chová se vážne ale divne stejne 50% lidi si to už na netu přečetlo tak co plaší:(...

Anonymní řekl(a)...

ta rowlingova je ale stara pic... na co si to jako hraje mel jsem stesti a precetl jsem ssi to od vas cely jinak bych se zblaznil (rada ty kdo to neprecetli muzou davat starsi zaznamymi tam nejaky kapitoly jste budou)

Anonymní řekl(a)...

ahoj já už jsem to přečetla a je to super úplně nejlepší fakt super strašně dobře se to četlo a ten konec mazec super mocinky díky natchlo mě to..

Anonymní řekl(a)...

je to kra kra kra krááááva jak by řekl eric cartman

Anonymní řekl(a)...

Pro všechny kdo tu brečí nad odstraněním překladu: Přečtěte si CELOU diskuzi... a zjistíte že tam jsou dva odkazy kde si ten překlad můžete stáhnout...

Anonymní řekl(a)...

Jinak kdo nechápe, že oficiální překlad vyjde až v lednu místo před vánocemi, jak bylo původně zamýšleno - jde o to, že každý by na Vánoce kupoval HP a ostatní by jak se hezky lidově říká, utřeli nos, ostatní knížky by na tom byli víc než blbě, protože by se jednoduše prodávali o dost míň. Tak nějak jsem to slyšela.

Anonymní řekl(a)...

jste fakt super a pořád vám držim palce. jinak zdravim všechny z fénixova týmu. mějte se a nedejte se ,však ona změní názor,..časem........snad ahoj a ještě jednou díky :o)

Anonymní řekl(a)...

ahoj všem z fénixova týmu,chci vám moc poděkovat a říct že stejně jako ostatní vám pořát fandim a držim palce(jak na rukou tak na nohou :o) ). JKR snad změní názor .........snad ........možná ........ doufám brzo. mějte se a držm palce ahojky N.O.H. :o)

Anonymní řekl(a)...

ja vam taky porad drzim palce doufam ze taky jkr zmeni nazor a budete to tam moc dat zpatky tak se drzte a ja vam drzim palce a diky cau nyof

Anonymní řekl(a)...

Nemáte to někdo zkopírované do kompu jestli ano tak mi to prosím pošlete na MemphisReinss@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

ahoj,knizku sem si sice stahla,ale chybi mi 23. a 30. kapitola!poslal byste mi je nekdo,prosim?muj email: christina.t@seznam.cz.prosim!

Anonymní řekl(a)...

no nevim, jak to ti pánové mysleli. ale je jasné, že vám všichni normální drží palce...

Anonymní řekl(a)...

lidi ja mam prectenyho celyho pottra a moc mi chybi ty casi kdy jsme vsichni verni cekaly na nove kapitoly od Fenix tymu ( starsne moc mi to chybi ) a timto chci podekovat fenix tymu za vybornou prac

Anonymní řekl(a)...

zdravím všechny příznivce a především toho nadšence co na stránky Rapidshare dal Harryho Pottera a relikvii smrti, stáhl jsem si to, je toho 245 stránek, 2 stránky na jednom listě, takže mockrát děkuju, pro případné zájemce je to stránka http://rapidshare.com/files/47965945/Harry_Potter_a_Relikvie_smrti.doc.html, zdárek