sobota 19. ledna 2008

FENIX TEAM

Sháníme pomocníky na překlad ze slovenštiny do češtiny. Hlaste se pouze vy, kteří máte perfektní znalosti gramatiky a kteří ovládáte i stylistiku.
E-mail: jerrry@cgm.cz

Překlad Ztracených odpovědí pozastaven - alespoň prozatím

Pro nedočkavce by v noci mohly být další dvě kapitoly. Bude to záležet na tom, jestli Jerrry neusne a jestli Óčko zvládne html jazyk. Držte nám palce!!!

James Potter and the Hall of Elders´ Crossing:
O případném překladu máte možnost hlasovat v anketě.

PŘIDÁNA 22. kapitola HP Cassia Toujours Pur

Review ze srazu:

Již tři čtvrtě hodiny před třináctou se u sochy sv. Václava shromáždila menší skupinka organzátorů, fanoušků i překladatelů. Ta se odebrala lehce se občerstvit do KFC, odkud desetiminutovku před první hodinou odpolední odešla zpět k soše, kde se rozšířila. Ač bylo zřetelné, kdo jsme, přesto strifer místo obešel s nápisem „HP7“, aby tak těm, kteří by si nebyli jisti, dodal jistotu.

V 13:05 jsme se odebrali do dříve zmiňované restaurace, která se po našem příchodu zaplnila do posledního místečka. Někdo dal přednost pivu, jiný zase preferoval nealkoholické nápoje. Někteří to spojili i s obědem, a tak se na stole míjely masové pochoutky či až jídla z orientální Číny.
Sraz probíhal v přátelské atmosféře, která více či méně častěji byla okořeněna výměnami názorů, samozřejmě v dobrém duchu. Probírala se hromadně snad všechna témata od Harryho Pottera přes politiku, koníčky, prostě vše, na co si vzpomenete.

Celá akce pár hodin trvala a po jejím skončení se někteří mísili v menších skupinkách po svých, ten, kdo byl ze svého koutu republiky sám, se vydal ke svému vlaku.

Roxerd



Galadreino vyjádření:

Takže došlo k vysvetleniu situácie ohľadne kopírovania poviedky, ktorú píšem. Na stránke Fenix teamu toto mali na starosti dvaja ľudia, ktorí už majú zamedzený prístup a ich prezývky sú: “harry” a “XMen” a títo nemali s nimi takmer nič a teda nie celý Fenix team, ktorého zástupca toto za nich riešil. Je to Roxerd, a touto cestou sa mu ospravedlňujem za útoky, nakoľko za to nemohol.


Moje vyjádření:

(Veškeré uvedené informace jsem schopen doložit v příslušných printscreanech.)

Zpočátku jsem od Lucy - autorka Oblouku smrti a Ztracených odpovědí dostal souhlas uveřejňovat její povídku. Když jsme začali s českým překladem, podmínila ho Lucy věcí, která z našeho pohledu nebyla splnitelná. Proto jsem web přenechal harrymu a XMenovi, kteří se o něj nadále starali. Já jsem měl jinou práci a i časově nebylo možné se o web dál starat - jen jsem poté editoval text ohledně srazu.

Nějaký čas poté jsem se dozvěděl o problémech, které nastali mezi Galadreou a zmíněnými dvěma lidmi. Web jsem proto vzal zpět do své správy a začal to s Galadreou řešit, načež jsme se dohodli.

Tímto bych se chtěl za mě, i za celý Fenix team, omluvit Lucy, Galadree i všem ostatním fanouškům za výše zmíněné dva lidi a dodávám, že jeden byl úplně mimo celý Fenix team a druhý s nim měl velmi málo společného (přeložil jen malou část jedné kapitoly, po celý překlad pak byl mimo dění a byly tu desítky lidí, které se podílely daleko více).

Žádné komentáře: